dinsdag 12 januari 2016

Alles draait om de eenvoud!

Jeska Verstegen



Ineens, door een grappige samenloop van omstandigheden, moest ik iets maken op de computer. Na wat studeren en oefenen kreeg ik tot mijn grote verbazing zelfs plezier in de digitale opdracht.

In principe ben ik groot voorstander van alles uitwerken op papier. Ik houd van papier. Hoe het voelt, hoe het reageert met het materiaal waarmee je werkt, het geluid dat je hoort als een potlood over het papier glijdt. Maar.... soms moet je een beetje mee ontwikkelen en durven ontdekken.

Ineens ben ik geboeid door het uitwerken van een illustratie op de computer. Ik liet dingen weg, ik speelde met eenvoud.
Mijn voornemen is op mijn gemak het digitaal uitwerken van een illustratie verder te ontdekken. Een leuk begin van 2016!


Jeska Verstegen

2 opmerkingen:

  1. Haha, ik heb precies het tegenovergestelde! Want ik sla altijd mijn high fives met jou via de computer, maar dit jaar 2016 hoop ik je er toch eens ├ęcht eentje te kunnen smashen!!! :D :D :D High five Jeska!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs komt bij Het Aangeklede Paard. Bedankt voor je reactie en graag tot ziens!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...